måndag 6 augusti 2012

Ja må han leva, ja må han leva ...

Grattis min älskade son. Stora A fyller 7 år idag. Så otroligt fort tiden går och så stor han har blivit. Himmel och pannkaka. När jag dukade till kalaset insåg jag att det lilla födelsedagståget som vi alltid brukar sätta fram endast har upp till siffran 6 så i år sa stora A "mamma, jag behöver inte ha något tåg längre". Underbara unge!

Nu ska här packas - imorgon åker jag, barnen och min syster och hennes dotter till Astrid Lindgrens Värld. Det ska bli superkul att komma iväg några dagar.

Hej hopp ... dags att sätta igång!

1 kommentar:

Husbilen Credo sa...

Här har bloggen blommat upp igen efter att legat i träda ... Kul fortsätt med detta. Själv har jag oxå en blogg som ligger i träda får väl starta upp den jag oxå.
Ha de gott kära dotter ...