tisdag 24 februari 2009

ÅÅ Design

Idag har jag varit på smyckesparty. Det är alltid lika roligt med tingeltangel och bling-bling. Me like ... ÅÅ Design heter företaget.

Upplägget var kanon. Säljaren presenterade sig och företaget kort vilket jag tycker var kanon. Det var ingen långrandig föreläsning om pärlorna utan här fick man gå runt och kika, känna, pilla, prova, vrida och vända bland alla produkterna med en gång. BRA! Jag gillar när det går undan inget massa annat dravel. När man hittat vad man vill är det bara att betala och sen hugga in på FIKA. Mums ... Fikat tar för övrigt "säljaren" med sig. Kanon - då slipper man hålla på och få huvudbry med vad man ska bjuda på.

Här bjöds det på kaffe, the, vatten, goda ostar, kex, bröd och till sist men inte minst - hembakad kladdkaka. Hjälp - livsfarligt men ack så god!

Måste passa på att berätta att jag fick briljera med mina kunskaper om pärlor. Hi, hi, hi ... utan en svärmor som jobbar med pärlor och diamanter hade jag ALDRIG vetat att man kan känna med tänderna om en pärla är äkta eller ej. Där ser man - man lär så länge man lever.

Ja - givetvis handlade jag något. Ett coolt halsband blev det denna gång!

8 kommentarer:

Tessa sa...

Linda berätta om det här, det är verkligen skit bra att dom tar med allt.. Hade oxå velat vara med.. Ingen bild på halsbandet, så man kan se lite vad det va för grejer?? =) Ha d gott!!

Anonym sa...

Kul med party! Kollade länken (som inte tog mig rätt... men jag hittade till slut) vilka fina halsband, jag älskar sötvattenpärlor!

/Sarah

Jejje ♥ sa...

Ja, de hade mycket fint. Tänkte ha ett party själv framöver. Då är ni välkomna!

Husbilen Credo sa...

Kolla länken på ÅÅ design stämmer inte riktigt.

Jejje ♥ sa...

Nu provade jag att kopiera in länken på nytt. Vet inte vad som hänt? Hoppas att det fungerar bättre nu annars får du hjälpa mig mamma! Kram kram

Husbilen Credo sa...

Nu fungerar länken - du hade fått till % och 20 före www-adrssen.
Fina smycken.
Kram kram ...

Jejje ♥ sa...

Jaha, där ser man. Bra att jag lyckades. Hej hopp!

Anonym sa...

Vad överraskad jag blev när jag googlade på ÅÅ Design för att hitta deras mailadress och hittade din hemsida där du skrivit att du var på smyckesparty igår...hos mig!
Kul att du tyckte om min kladdkaka och att mitt smyckesparty var så lyckat att det blir omtalat på webben(fniss!.
Har aldrig tänkt på att skaffa en hemsida men det kanske skulle vara kul.
Vi ses på dagis.
Kram Ingrid