onsdag 25 februari 2009

Lilla E

Nu får man hålla i grejorna! Lilla E blir bara mer och mer rörlig. En favvo är att krypa fram till den självgående damsugaren, pilla i kattmaten och ställa om alla timers. Jag vet inte hur många gånger om dagen jag lyfter henne härifrån. Skruttan!
Nu har hon börjat ställa sig upp med. Ja ha - då får man flytta upp sakerna ytterligare en nivå.

Idag händer inte mycket. Har den stora bilen hemma idag så i morse satt jag och funderade på om jag skulle åka iväg en sväng men jag orkar inte ta mig för något. Det blir de vanliga promenaderna fram och tillbaka till dagis. Ikväll ska lillprinsen på gympa och det blir nog jag som får gå och ta med mig lilla E för gubben är på möte eller nåt.

Japp - då var det snart dags att förbereda lunchen. Hej hopp!

2 kommentarer:

Husbilen Credo sa...

Visst är det skönt att bara vara hemma och fixa med diverse saker.
man kan inte fara omkring jämt.
Mormor

Anonym sa...

Hon är ett litet gullefjun
Farmor