fredag 20 februari 2009

Oj ....

Oj - vad det snöar. Underbart! Jag vill ha mycket snö. Även om jag längtar till våren så är jag glad att det äntligen blir en vinter med lite snö.

Det är underbart att vakna och titta ut när det är alldeles vitt. Kvällarna blir ljusa och härliga.

Jag har lovat lillprinsen en snowracer om det kommer mycket snö och det är väl snart dags att infria löftet! Lilla E får vänta med pulkåkning tills hon blir större. Har ingen lust att lägga pengar på en babypulka för att hon ska kunna åka i år. Hon får helt enkelt vänta. Hon har dock åkte med storebror i pulkan och det tyckte hon var väldigt roligt!

Nä - snart är det dags att gå ut och skotta uppfarten för det har inte gubben gjort. Hi, hi ... :-)

3 kommentarer:

Husbilen Credo sa...

Du behöver röra på dig hi hi hi ...

Jejje ♥ sa...

Jo det förstås. Har fortfarande inte kommit ut. Kanske lite senare. ;-)

Anonym sa...

Här i Stockholm har det varit ganska snöfattigt denna vinter.
Här där jag bor är det bara ett tunt lager fjäckvis snö som lyckats stanna kvar p.g.a några minusgrader.
Och ja, det är härligt med snö som lyser upp, speciellt på kvällarna.
Ha det så gott.
Kram