måndag 2 mars 2009

Shopping time!

Idag bar det iväg till Ullared med systeryster, mamma och lilla systerdottern. Vi har haft en jätte mysig dag och fattigare blev jag med. :-)

Hittade inte så mycket till barnen som jag hade önskat men en del blev det allt. Det blev en del grejor till mig själv, lite leksaker, lite presenter till kommande födelsedagskalas. Det är helt otroligt vilken skillnad det är på priserna på t ex leksaker. Det är ju inte värt att köpa i en "vanlig" affär. Visst koster bensinen en del men det är ju inte så farligt om man passar på att handla på sig en del.

Det bästa köpet är ett nytt regnställ som ANDAS. Det jag har blir jag genom svettig i så nu kan jag ut i regn och rusk med mitt nya ställ. Kul, kul!

Nu ska jag krypa upp i soffan framför brasan och käka en glass och titta på tv. Mysigt!

1 kommentar:

Tessa sa...

Å va mysigt med Ullared. det var längesen jag var där nu, ska nog satsa på vårshopping där tror jag. =) Jag jobbar tyvärr torsdag kvällar, annars hade det varit jätte kul att följa med Linda hem till er. Gillar ju krimskrams. Ha det gott!!