onsdag 25 mars 2009

Lite seg och trött

Just nu känner jag mig lite seg och trött. Ska skriva några rader sen ska jag hoppa i säng.

Barnen mår mycket bättre än förra veckan. Lilleman är tillbaka på dagis och prickarna börjar sakta försvinna. Lilla E är också ganska bra förutom denna eviga hosta och nu börjar näsan rinna lite med. Ja - alltid är det något.

Det har gått en vecka sedan Mr N opererade sig och det har gått bra. När han kom hem var han svullen som bara den och ju längre tiden gick dessto mer svullnade överläppen, näsan och kinderna. Ha, ha ... Han hade lite ont i fredags och lördags men nu verkar allt vara i sin ordning och han har fått tillbaka sitt vanliga utseende igen. Min älskling!

Jag är fullt uppe i att boka MyKidoo träffar. Det är såå roligt! Har lyckats boka in åtta stycken. Mycket bra tycker jag!

Imorgon ska jag själv ha smyckeparty här hos mig så då blir huset fullt av tjejer som suktar efter bling-bling och tingel-tangel. Kul, kul.

Nä - nu ska jag faktiskt hoppa i säng. Jag borde städa undan lite inför imorgon men jag orkar inte nu ... tar det imorgon istället när lilla E sover. Hi, hi ... när hon nu gör det! ;-)

2 kommentarer:

Husbilen Credo sa...

Skulle tillägga OM hon gör det hi hi hi ...
Tack jag kommer. Ska bli kul.

Systeryster sa...

Hej hej!
Hoppas att det blir bra ikväll. Känner mig itne sugen på att ha med banrne, så jag avstår :-p

Ha det gott!