söndag 8 mars 2009

Söndagmorgon ...

... och jag vaknar upp till blåst och snöblandat regn. Blä ...!

Lördagskvällen var väldigt lugn. Vi tittade på en film och softade i soffan. Barnen sov gott. Till och med lilla E somnade bra även om hon sov lite oroligt. Hon har fortfarande lite feber, snorig och hostar. Hon ville inte äta middag utan drack välling istället. Det ser ut som om båda framtänderna är på gång. Hon är svullen och har ont. Min lilla älskling.

Morfar kom hem från USA och de hade varit över och lämnat presenter till barnen. Lilla E fick en supersöt klänning från Laura Ashley samt ett annat litet set. Lillprinsen fick ett jättestort lejon. Han var sååå lycklig över sitt stora lejon. Det fick till och med vara med honom och äta chips framför Bolibompa. Hi, hi ... älskade pojk!!!
TACK FÖR DE FINA PRESENTERNA TILL BARNEN!

Nu är jag på jobbet igen. Just nu är det bara jag här men strax kommer en kollega och det ska bli kul att få lite sällskap.

Jobbet kallar!

3 kommentarer:

Husbilen Credo sa...

En söndag som idag då det snögloppar kan det vara skönt att få komma till jobbet och relaxa hi hi hi ...
Kram ...

Tessa sa...

Ett lejon, då kan jag tänka mig att A är glad. Ida berättar alltid om A och sina lejon.. =) Hon börjar me bli lejon fan nu ju.. Ha en bra helg!!

Jejje ♥ sa...

Ja, lejon är favvodjuret här hemma! Han var superglad när han fick låna Ida's lejon en helg. Hi,hi ... :-)