måndag 16 mars 2009

Natten ...

... har varit jobbig för lilleman. Det har kliat som bara den. Jag och lilla E gick och la oss på madrassen i arbetsrummet så fick pappa och A ligga i våran säng. Han kastade sig fram och tillbaka och sov oroligt hela natten.

Rätt som det var satte han sig upp och började springa iväg i sömnen. Stackars kille - jag lider med honom.

Jag har pudrat honom med potatismjöl, smörjt med aloevera och han har även medicin (tavegyl). På dagen är han dock väldigt pigg och säger inte mycket om klådan.


Jag bävar för den dag då lilla E får det. Blä! Men å andra sidan - sen är det gjort!


Så här ser ryggen ut på lilleman.


Idag blir det inköp av kylbalsam!!

6 kommentarer:

Tessa sa...

Stackarn. Usch vad mycket han verkar ha fått. Hoppas han blir bättre fort..
Ska bli så spännade å gå på ditt party hos Linda. Ska nog beställa ett eget sen, vi är ju jätte många som fått barn bland mina kompisar. =) Ha d så gott ni kan..

Jejje ♥ sa...

Ja, han har fått en hel del prickar.

Jag kommer jättegärna till dig och har MyKidoo party. De har supermycket fint! :-)
Ha det så bra du med!

Anonym sa...

Detta såg inte så roligt ut,
förstår att det kliar,hoppas att kulmen är nådd
Kramar från Orust

Husbilen Credo sa...

Stackars lilleman lider med honom.
Kram till Er alla.
/Mormor LottaM ..ღ

Jejje ♥ sa...

Han är såå tapper. För en stund sen sa han "Mamma - du måste ta mjöl på mig nu" :-)
Hi, hi ... nu har vi köpt kylbalsam och alsollösning med så nu är vi rustade för kvällen och natten!

Systeryster sa...

Ojoj! Det var inte dåligt vad prickar han har. *kram*