lördag 14 mars 2009

MyKidoo

Idag har jag varit på kick-off för att bli säljkonsulent för det nystartade homepartyföretaget MyKidoo.

MyKidoo säljer inte bara coola barnkläder utan även leksaker som både är roliga och pedagogiskt riktiga samt andra saker som man bara måste ha!

Efter en heldag på Hotell Gothia tog jag min stora väska och begav mig hemåt. Ååå ... så mycket fräckt. Jag vill ha allt till mina små troll!

Det är kul med ett nytt koncept som inte bara säljer kläder utan även andra saker, dessutom är det bra erbjudande till dig som värdinna!

Bor du i Ale, Kungälv eller Göteborg med omnejd och är intresserad av av veta mer och vill boka ett party - kontakta mig gärna!

Hoppas vi hörs!
jejje73@gmail.com

2 kommentarer:

Husbilen Credo sa...

Kanon bra - Lycka till med din försäljning.
LottaM ..ღ

Anonym sa...

Detta verkar spännande
Gudrun