måndag 16 mars 2009

Madrassen igen

Ja, i natt blir det madrassen för mig och lilla E igen. Nu har även hon blivit sjuk. Hon har inga vattenkoppor men hög feber, hosta och allmänt hängig. Hon har sovit i flera timmar i dag mitt på dagen. Det händer ALDRIG annars om man inte är ute på långpromenad.
Hmm ... vi får väl se vad det blir av detta.

Lilleman är tapper som bara den. Han har säkert flera hundra vattkoppor men har inte gnällt nånting i dag. Nu är han medicinerad för natten och jag hoppas att både han och min käre man får sova lite bättre.

Just nu känner jag mig riktigt seg. Har inte ens hunnit/orkat/velat duscha och fräscha till mig idag utan här har vi gått i nattsärken hela dagen.

Nu tror jag att jag ska ta en dusch och sen sätta mig i soffan och titta på tv en stund i lugn och ro.

1 kommentar:

Husbilen Credo sa...

Sov gott mina älsklingar jag ringer i morgon, under dagen.