fredag 13 mars 2009

Fynd !


Jag har nyligen testat det här med Tradera. Jag har inte sålt något själv ännu men däremot har jag gjort tre fynd.

En overall och en liten sommarklänning från POP till lilla E och en mössa till A. Jag är nöjd med min budgivning och för overallen gav jag 60 kronor. Helt OK.

Men jag måste säga att jag står väldigt frågande till hur en del varor som är begagnade kan sticka iväg så hemskt i pris. Varför göra sig besväret och jobbet att lägga bud på begagnade grejor när man lika gärna kan köpa det nytt för samma pris. Hmm ... det kanske är något jag inte har fattat. Hur som helst - jag har kommit över mina fynd till bra priser och det gillar jag!
Overallen är kanon. Den använder vi för fullt. Den räcker att ha nu under våren och sen till hösten kanske kusin L vill ärva den. Vem vet.


Nu ska vi ut i snön eller slasket kanske är bättre ord. Här töar det för fullt! Blä!



1 kommentar:

Anonym sa...

Toppen fina saker - för höga priser på begagnat NEJ TACK!

Ha de mysigt i slasket hi hi hi...
Kram ...
LottaM