fredag 3 april 2009

Helgen ...

... närmar sig med stormsteg.

Lilla E fick ju vattenkoppor förra lördagen och nu börjar hon bli bättre. I tisdagsnatt hade hon det som värst och var orolig hela natten. Stackars liten. Nu är hon i alla fall tillbaka till sitt vanliga jag - fast prickigare! Hi, hi ...

Jag har haft två MyKidoo party. Såå kul! Det har gått riktigt bra och jag är så glad att jag fått komma till mina kära vänner och visa det fina sortimentet. Jag har ju givetvis själv beställt lite - kan inte låta bli. Jag vill ALLT men det vill tyvärr inte mitt bankkonto. ;-)

Helgen blir lugn. Ikväll är jag och barnen ensamma för maken är på middag med jobbet. Då blir det fredagsmys hos oss.
På lördag ska vi hem till ett par goda vänner på middag - det ska bli trevligt.

Jag hoppas jag hinner lägga in ett inlägg i helgen med. Vi får väl se vad tiden räcker till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att det gick bra med partyn,trevlig helg.
Kramar från Orust

Husbilen Credo sa...

Jejje kolla in min blogg "på resa ..." Har med skruttan där!!!