onsdag 29 april 2009

Lång tid ....

Nu har det gått evigheter sedan jag bloggade något. Hinner inte med helt enkelt eller är det kanske så att jag inte prioriterat det. Hur som helst. Dagarna och kvällarna är inte att svåra att fylla.

Jag är i full gång med mina homepartyn för MyKidoo. Det går super och jag är verkligen taggad. Älskar sortimentet och det är riktigt kul att visa upp kollektionen på partyn. En del partyn går bra och en del mindre bra men huvudsaken är att jag har kul och det har jag!

Mitt senaste inköp var en keps till lilleman. Det var det första han såg i väskan när jag kom hem men den. "Ååå mamma ... vilken fräck ...!"

Idag är det avslutning på lillemans gympa. Det är i lagon tidn för det är inte så kul att vara inomhus på en massa aktiviteter när det är så gott väder ute.

Nä ... dags att göra pannkakor och utfordra de små monstren! :-)

1 kommentar:

Tessa sa...

Hej, nu har jag lånat Alexanders data, så jag kom in på din sida, fattar inte varför jag inte kommer in från våran data. Hur som helst, Tack för senast! Vet inte om många handla eller så, men du fick beröm och alla tyckte det var roliga grejer. Jag är jätte nöjd med mina. =) Hoppas lilltjejen frisknat på sig. Vi var ute med en kompis häromdagen, dagen efter fick deras tjej en koppa, så ska bli spännande att se om benji får några.. Nu ska jag sova lite.. Ha det så gott!!