fredag 10 juli 2009

Sysselsättning en regnig dag

Just nu försöker jag sysselsätta två uttråkade barn. Egentligen borde jag bara sätta på dem regnkläder (vilket jag alltid gör) och gå ut men jag känner att det är så mycket som måste pysslas med inne.

Idag har jag tvättat tre maskiner, plockat in efter gårdagens tre tvättar, plockar leksaker, röjer upp bland skorna ... det tar aldrig slut ... nu tar jag mig fem minuter vid bloggen. Just nu är barnen på övervåningen och leker på två stora madrasser. Det håller dem sysselsatta i alla fall tio minuter om jag har tur.

Igår beställde jag jeans till stora A från MyKidoo. De är sååå coola. Jag drog på honom mina visningsex en dag och han var kanonfin i dem. Så nu gjorde jag slag i saken och beställde ett par.

(bild MyKidoo)

Supersnygga - stora A gillade dem skarpt. Han ville inte ta av sig dem när han väl fått dem på.

Är du sugen på ett par jeans eller något annat från deras underbara kollektion. Just nu är det grymt bra rea på vårkollektionen. Ange kod: PBC32018187 för att få rätt rabatt.

1 kommentar:

Fia sa...

Skitsnygga jeans! Måste kolla in sidan!
Kram i regnet!