onsdag 8 juli 2009

Wroaa

Idag har jag, barnen, syster och lilla L samt mormor varit på Borås Djurpark. Vi klarade oss bra mellan regnskurarna. Det var bara lite regnigt precis innan vi skulle gå till lejonen. Lejonen är sonens favorit nummer ett. Dom tjatade han om hela tiden.

Lilla E tyckte också att djuren var spännande men hon kan ju inte säga så mycket mer än "dä, dä, dä, dä" och peka med sitt lilla knubbiga finger. Hi, hi ... sötaste!

Japp, då har man varit och handlat och gjort slut på en massa pengar och vet ni - idag slog jag till. Efter över ett års velande. Jag köpte mig en vågtång till slut. Jag fattar inte att jag inte gjort det tidigare. Jag kan slösa ut 400 kronor på något annat oviktigt men denna tyckte jag helt plötsligt var dyr ... suck ... vad trött jag blir på min själv.

Men nu är den här och den ska jag testa imorgon. Nu ska jag gå ut och hjälpa min käre man att flytta stenar.

Må väl!

Inga kommentarer: