fredag 26 juni 2009

Midsommarpresent

I torsdags förra veckan (dagen innan midsommarafton) ringer min käre man och säger att han är på väg hem från jobbet men han måste åka och göra ett ärende innan han kommer. "Jag ska fixa en present till barnen och till dig"!

Spännande!

Min hjärna börjar gå på högvarv. Kan det kanske vara en liten kanin med tillhörande bur som vi kan ha på landet ... vad skulle det annars kunna vara som är till både barnen och mig och som han ska ta med till Orust?

En optimistjolle - Så Klart!

Jag är ju världens landkrabba. Jag tar mig knappt i och ur den båt vi har - den här kommer jag aldrig i.

Men lillkillen blev superglad. Även om han är lite liten för båten så tyckte han det var väldigt spännande. Men jag tror nog att han tyckte det var lika roligt med båten på land som i vattnet.

Min käre make - du är så omtänksam och gillar att göra små överraskningar. Du är bäst!!! Jag är ganska glad att det inte var en kanin, jag vill inte ha några djur även om de är väldigt gulliga.

Love you!

1 kommentar:

Husbilen Credo sa...

Oh, vad kul. Ha de gott.
Kramar mamma