fredag 18 september 2009

Fredag!!

"På torsdag äts det ärtsoppa och lördag är det fest men fredag är ändå den dag jag gillar bäst ..."

Att få vakna till en nästan blå himmel, 6-7 grader ute och dagg i gräset är en riktig höst morgon. Härligt! Jag gillar hösten. Det är nu det är helt ok att vara inne, äta en god middag, titta på film och tända ljus. Mys, mys ...

Idag ska vi inte vara på dagis förrän klockan elva och det är himla skönt med "sovmorgon" vilket innebär att vi faktiskt går upp samma tid som vanligt men bara vetskapen om att vi inte har en tid att passa på morgonen är riktigt skön.

Jag måste ringa och boka klipptid för stora A. Nästa vecka är det fotografering på dagis och han måste snagga sig lite innan dess. Suck ... kanske kan jag få mannen att åka med båda barnen till Nödinge och gå till frissan??

Bla, bla, bla ... inte mycket vettigt här inte men några rader i alla fall trots att jag har lilla E som gärna vill vara med och skriva ... ödkdkkkjldfoieuwowrwewewersss ... så här blir det!

Time for coffee!

3 kommentarer:

Husbilen Credo sa...

Klart lilla E ska vara med lilleman var ju med mig och klinka på tangentbordet.
Ha de gott!

Husbilen Credo sa...

Här har inget hänt sedan sist ... när nu det var ??????

Husbilen Credo sa...

Snart nytt år och inget har hänt här sedan sist.
Gott Slut och Gott Nytt År.