onsdag 9 september 2009

Inskolning

Nu är jag precis hemkommen från första dagisturen som var till fots. Stora A är lämnad och nu ska jag strax sätta mig i bilen och åka ner med lilla E.

Vi är på dagis 1 timme om dagen hela veckan och även måndag nästa vecka sedan ska tiderna utökas. Igår gick det bara fint. E:llet var lite blyg precis när vi kom in men det släppte ganska fort när hon fick åka rutchkana. Vi tittade runt på avdelningen och pratade med fröken. Det känns än så länge väldigt bra.

Idag ska vi nog vara ute lite med de andra barnen. Det vill till att rusta sig med överdragsbyxorna och bege sig ut i sandhögarna.

Nu sitter jag och håller tummarna för att min aerbicskiva kommer med posten. Hmm... Den borde vara här idag. Ikväll ska jag hålla min första aerobicklass sen väldigt lång tid i Bohus Gymnastikförening. Det ska bli superkul men jag vill gärna ha lite ny och fräsch musik innan. Ja, ja - jag har ju en och annan gammal skiva jag får ta så länge. Bara vi får röra oss och bli lite svettiga.

Time to go!

1 kommentar:

Husbilen Credo sa...

Hoppas det gått bra även idag.
Ha de gott kramar mormor!