torsdag 20 november 2008

Resultat av färganalys

I september skrev jag om färganalysen jag var på. För några veckor sedan fick jag min färgkarta och make-up.
Färgpaletten baserades på min hudton, hår- och ögonfärg och nu har jag fått det svart på vitt att jag är en STARK VINTER. Det betyder att jag kan ha starka färger. Många färger är redan självklara för mig och jag har en hel del av dessa i min garderob redan men en del är helt nya. Färgpaletten visar också att jag kan ha både röd- och vitguld. Kul för jag använder nästan uteslutande vitguld och silver. Alla mina smycken i rödguld har jag lagt undan. Dags att rota i sina gömmor och börja använda lite. :-)

Nu gäller det till att ge sig ut i kläddjungeln med sin karta i högsta hugg! Det är även kul att ha den med sig när jag köper smink. Det finns ju massor av häftiga ögonskuggor som jag kan välja.

Jag tycker att färgerna är döläckra!

Inga kommentarer: