fredag 28 november 2008

Vagn, vagn, vagn ...

Jaha - då har jag köpt en vagn till. Hmm ... nu är jag glad ägare till hela 4 stycken. Vad ska det bli av denna vagnpark.

Nä, skämt åsido - jag blev så himla trött på att inte lilleman kan åka när vi ska gå till och från dagis så nu äntligen bestämde jag mig för att köpa en syskonvagn. En Mountain Terrain från One Tree Hill blev det. En ganska skruttig variant med solblekt suflett och en och annan defekt men dock för en billig peng. Med tanke på att jag burit sonen på ryggen och kört skruttan i vagnen upp för världens värsta backe så är det helt OK med lite skavanker på vagnen. Bara de sitter säkert.

Vagnen köpte jag såklart via Blocket. Me like - man kan hitta mycket bra där!

Efter att ha baxat in vagnen i bilen åkte jag och barnen iväg och handla. Kul att testa det nya vrålåket. Hi, hi ... lilleman var såå nöjd när han kunde sitta brevid syster sin.

Ikväll blir det fredagsmys med räkor och grönsaksdipp - och "På Spåret" förstås! :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns bra när man kommer till ett beslut.Härligt,Härligt
Gudrun

Husbilen Credo sa...

Så han var nöjd lilleman, och skruttan, lilla syster var nöjd att få ha storebror vid sidan.
Ha de gott Kram ...

Jejje ♥ sa...

Nu har vi tagit första turen till dagis och lilleman var jättenöjd att åka vagn ner. Såå skönt! Varför köpte jag inte en dubbelvagn tidigare kan man ju undra? :-)

Jejje ♥ sa...

Nu har vi tagit första turen till dagis och lilleman var jättenöjd att åka vagn ner. Såå skönt! Varför köpte jag inte en dubbelvagn tidigare kan man ju undra? :-)