tisdag 11 november 2008

Svacka

Jag har fått en bloggsvacka. Det har varit så mycket annat som upptagit min tid att jag helt enkelt glömt av att göra några inlägg.
För närvarande sitter min lilla 6 månaders skrutta i knät och vill också vara med och trycka på tangenterna. Det blir stavfel hela tiden. Det ska börjas i tid!

Under veckorna som varit har vi varit lite krassliga. Förkylda - som alla andra. Vi har hunnit med att besöka vänner i Falkenberg men den mesta tiden har ändå gått till att greja på vår övervåning som sakta men säkert börjar ta form. Jag tänkte lägga ut lite bilder på hur långt vi kommit - kommer inom kort.

Nä - nu är det dags att ta lillan. Hoppas att hon kan sova en stund sen så jag kan göra ett "ordentligt" inlägg.
Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

tjenixen du fick till lite.
Kram LottaM