fredag 28 november 2008

Torsdagsutflykt!

Efter att jag lämnat lillman på dagis bar det iväg med mamma till Högsbo Industiområde till ett ställe (Bokklippet) som har lagerutförsäljning av böcker. De har öppet en gång per månad och säljer ut alla böcker för 25:- st. Super trevligt. Här hittade vi en hel del, både jag och mamma.

När bokaffären var avklarad åkte vi hem och gav skruttan lunch och åt lite själva sen var det dags att hämta lilleman. De där timmarna han är på dagis går väldigt fort!

Sen bar det iväg till Ikea en sväng. Jag hade tänkt att köpa en julklapp + förvaringslåda men jag hittade ingenting. De håller på att bygga om på Ikea Bäckebol och det har pågått ett tag nu. Hoppas det är färdigt snart. Det är såå tråkigt att gå och handla när det byggs om. Men, men, jag blev inte tomhänt för det. Möbeltassar och en grön matta till hallen blev det i alla fall. :-)

Inga kommentarer: