lördag 29 augusti 2009

Fredagsmys och lördagsrussel

Igår hade vi fredagsmys tillsammans med stora A. Vi hade hyrt film och poppat popcorn. Himla mysigt. Filmen vi såg var "En chiwawa i Beverly Hills". Ha, ha ... lite töntig för oss vuxna men lilleman tyckte den var kul.
När barnen lagt sig kollade vi på "Män som hatar kvinnor". Superbra film men läskig!

Idag är det russel för fullt. Vi har "jobbardag" i området (vilket jag är sådär intresserad av) men för att bidra med resurser så är min kära man ute och arbetar. Själv ska jag ta med mig lilleman på barnkalas hos grannen.

Ikväll blir det kräftor! Mums vad gott! Igår knackade grannen som är fiskare på dörren och gav oss en stor ICAkasse full med kräftor för att jag hjälpt dem med en sak. Såååå snällt!!! Vi ser fram emot att mumsa i oss lite skaldjur.

Må väl!

Inga kommentarer: