måndag 24 augusti 2009

Måndag igen ...

Då var helgen avklarad och så även måndagen.

Har precis ätit två mackor efter att ha varit på ett härligt aerobicpass på Friskis och Svettis. Ska själv hålla aerobicklass för Bohus Gymnasitkförening så jag måste hitta lite inspiration för mina egna klasser.

Imorse klockan 07:25 knackade det på dörren och då kom mamma hit. Himla mysigt att få besök på morgonkvisten. Ja - för vi var faktiskt vakna, förutom lilleman. Mamma har hjälpt mig med lite tips och råd om bloggen för jag hänger inte med på allt som finns i bloggvärlden. Jag bjöd sedan mamma och kära syster yster på lunch. Zucchini och fetaostpudding med sallad och rökt skinka till. Mamma var lite skeptiskt till en början men båda två mumsade och åt som bara den. Kul att de gillade det - för det gjorde jag!

Nu har man ny friss också. Det var egentligen därför mamma kom över för att hjälpa mig med barnen ett par timmar så att jag fick springa iväg till frissan. Nu har jag lugg igen och det var så skönt att få sitta hos frissan och bli ompysslad.

Nä - nu ska jag hoppa i säng. Är seg efter ett träningspass, är ju mer som en soffpotatis nuförtiden. Men det ska det bli ändring på!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du blev göör snygg:)ses snart kram linda

Husbilen Credo sa...

Snyggt Det blev på din blogg, kolla att du fick med alla koder från susnet för de verkar inte fungera.
Tack för igår. Mormor