tisdag 25 augusti 2009

Träningsvärk

Jaha - nu på eftermiddagen börjar träningsvärken komma krypandes. Gott, då vet man att man rört sig.

Idag har det varit utflykt till Allum och MammaPappaBarnbutiken i Partille. Fick inhandlat lite skalbyxor, mössor och kalsonger på POP samt en liten present till kusin L. Presenten skall lilla L få imorgon när jag och tjejerna skall på kaffekalas hos systeryster.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ta ett träningspass till ikväll eller inte. Men varför inte - lika bra att köra på när man väl är frisk och kry. Snart börjar lilla E på dagis och då kommer sjukdomarna som på beställning.

Nä - dax att ladda batterierna för ett aerobicpass ikväll!

2 kommentarer:

Mandragora sa...

Jag längtar efter att känna träningsvärk på det där sättet som man får efter ett riktigt intensivt pass. Jag har haft uppehåll i min träning på grund av infernalisk trötthet i och med min graviditet men nu vill jag sätta igång igen.

Jejje ♥ sa...

Ja, det är verkligen skönt att få ta ut sig ordentligt. Nu har jag ont både här och där. Pust ...