tisdag 25 augusti 2009

Träna, träna ...

Då har man bättrat på träningsvärken då med ytterligare ett pass. Det är skönt att veta att man lever men jag kände att jag inte orkade ge 100 % idag då det tog emot lite här och var i kroppen. Dessutom var det oerhört varmt och kvalmigt. Det har varit en tryckande värme idag och nu har regnet äntligen kommit. Det behövs lite regn så att det blir lite friskare ute. Jag svettades som en gnu under passet.

Nu ska jag själv försöka bygga ihop ett aerobicpass och skaffa fram lite schysst musik. Lite gamla passupplägg kan jag nog hitta i mina gömmor men musik får jag införskaffa nytt.

Nix pix - dax att hoppa i säng så jag orkar med morgondagen. Då är det fika hos syster som står på agendan! Undra vad hon bjuder på för gott. Vi får nog dricka kaffe i hennes nya servis som hon införskaffat på loppis. Kul, kul!

Kram och Go'natt!

Inga kommentarer: