onsdag 13 augusti 2008

Arbetet i full gång


Då var trädgårdsarbetet och ogräsrensningen i full gång. Svärföräldrarna och lillprinsen arbetar för fullt. Jag själv ligger lite på latsidan än så länge då jag fortfarande känner mig lite krasslig.

Arbetet började med regn men nu tittar solen fram mellan molnen. Jag hoppas att det förblir så.

Lilla skruttan ligger i sin vagn och sussar gott. Hon har varit väldigt ledsen och haft ont i magen idag. Suck ... stackars liten. Jag hoppas att hon får sova en timme innan hon vaknar igen.

Nä, nu ska jag passa på att ta tag i grepen och ta bort lite ogräs jag med. Jag kommer tillbaka med lite bilder om hur arbetet fortskrider.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Väntar med spänning på bilder på resultatet =)

Anonym sa...

Hittade hit genom Lotta :) (mamma) alltid kul att se nya bloggare. Hoppas lilla damen slipper sitt magonda för det är inte kul. Kram