fredag 22 augusti 2008

Helgen på intågande

Inskolningen är klar för denna vecka. Det har gått bra och vi ska forsätta nästa vecka. Då ska jag börja lämna lilleman lite själv. Hoppas att det går lika bra då när jag går därifrån men det gör det säkert.

Nu är helgen på intågande och den här helgen är det späckat schema. Vi börjar i eftermiddag med ett kalas hos en arbetskamrat. Han har hyrt en stor båt som vi ska ut med i några timmar. Det ska bli mysigt. Hoppas att vädret håller i sig.

På lördag morgon är det barnkalas hos grannpojken och på kvällen är det kräftskiva hos en annan granne.

Söndagen är det barnkalas igen och då hos granntjejen och efter det kalaset bär det iväg på 1-års kalas till tvillingarna.

Jag hittade en länk till en utav mina favoritaffärer. Måste lägga in den för jag tycker så mycket om deras saker. Det är en inredningsaffär i Kungälv, Dreamhome.

För några år sedan köpte jag en tavla hos dem som jag är supernöjd med. Bilden kanske inte är tagen så att tavlan visar sig från sitt bästa men här är den i alla fall.



Jag har också vid ett flertal tillfällen beställt tavlor hos dem till bland annat doppresent. I LOVE!!!
Helt klart värt ett besök i både butiken och på hemsidan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Nu kom jag in till dej Var inne o titta på affären i Kungälv måste besöka den, så mysig.
Tullan har mailat mej hon är visst i här i Sverige nuså får se om vi kan träffas eller talas vid .
Vi höres
Kram Gudrun