söndag 10 augusti 2008

Regn och rusk

Imorse vaknade jag av regn och rusk. Usch ... det känns som om hösten är här. Sådana här dagar är det härligt att tänka tillbaka till morgonen då solen gick upp över sjöboden och vattnet var alldeles spegelblankt. Mannen passade på att ta en tur med båten tillsammans med lillprinsen. Själv satt jag kvar på brygga med en kopp kaffe och kameran i högsta hugg. Helt underbart!!


Har inte gjort mycket nytta idag. Eftersom mannen är sjuk tog jag med mig mina två små troll och åkte hem till föräldrarna. Då fick mannen lite lugn och ro samt att jag och mina små barn blev lite ompysslade av föräldrarna. Skönt! Middag serverades givetvis innan det bar iväg hem igen. TACK, TACK!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bloggen blev kanon snygg nu när Du ändrar färgerna och ja faktiskt allt.
Vi hörs imorgon, ha de gott
LottaM