tisdag 19 maj 2009

1-års kontroll

Idag har lilla E varit på 1-årskontroll. Hon vägde 10.040 och var 75.6 cm lång. Min lilla tjej. Så stor hon blivit. De första månaderna var hon så späd och tunn, som en fågelunge, och gick upp så dåligt i vikt. Nu är hon en lite kerub! :-)

Hon går inte ännu men har precis börjat att försöka ställa sig upp utan stöd men hon faller lätt igen. Jag tittade i lillprinsens BVC bok och där har jag skrivit in att han tog sina första tre steg ett par dagar innan han fyllde 1. Man ska inte jämföra men lite kul är det allt!

Dagen har rullat på från morgon till kväll. Igår hade jag ett MyKidooparty och det var som vanligt lika roligt.
Nu sitter jag och kikar i min almanacka och konstaterar att dagarna bara försvinner. Snart bär det av till Stockholm för att se Bruce Springsteen. Det ska bli såå kul!! En förhoppningsvis bra koncert, en natt på hotell och hotellfrukost ... det ser jag fram emot!

Go'natt!

Inga kommentarer: