torsdag 21 maj 2009

Köpa leksaker eller leka med farfar

Ja, den frågan är enkel. Lilleman fullkomligt VÄGRAR att åka med mig till Torp och BR Leksaker. Jag har försökt locka med allt men det är tvärstopp. "Jag VILL INTE mamma. Jag vill leka med farfar"!

Jag som trodde att han inte skulle tveka en sekund att åka till leksaksaffären. Ha, ha ... där fick jag.

Idag är det ganska grått och lite trist väder men inget regn. När vi åkte hemifrån igår regnade det som bara den men här ute var det strålande sol och klarblå himmel. Jättehärligt!

Vad ska jag nu hitta på istället - jag hade sett fram emot att få gå och handla med lilleman. En sväng upp till Orust Blommor och pelargonmuseet kanske kan vara något. Det är alltid trevligt!

Sen är det ju aldrig fel att bara slöa och bara vara ... !

Inga kommentarer: