onsdag 27 maj 2009

Tjejlunch

Idag har jag haft tjejerna på lunch och fika. "Tjejerna" är lillprinsens kompisars mammor och idag blev lilla E x2 firade för att de fyllt 1 år.

Vi käkade lunch och åt jordgubbstårta - fint ska det vara! Mums ....

Syster yster var så snäll och hjälpte mig att hämta lilleman på dagis så att jag slapp stressa. Tack för att du finns!!

På eftermiddagen åkte vi till mina föräldrar en sväng. De håller på för fullt i sin trädgård med att dränera om runt huset och min käre make är givetvis med och hjälper till. Är du nyfiken kan du kika in på Resa Genom Livet där det finns lite bilder.

Imorgon är det utvecklingssamtal på dagis för lillprins - hoppas att han sköter sig bra, men det gör han säkert - min älskling!

Go'natt!

3 kommentarer:

Tessa sa...

Hihi, visst blir man alltid lite nervös när det vankas samtal..Men som jag fattat det är ju A ett riktigt charmtroll, så gick nog hur bra som helst..
Nu ska jag jobba vidare här. Ha det så gott, Ps har du läst ut Åse än?

Husbilen Credo sa...

Här har det inte hänt ett dugg.
Inte sjösattbåten - inte gjort något kul med syrran - inte rest till Stockholm och tittat på "Brusan" - inget nytt om barnbarnen. Vilket tomt och tråkigt liv Du måste ha.
Ha ha ha skämt åsido.
"Morsan som bloggar"

Anonym sa...

Hejsan!
Nu sitter jag nere i lobbyn och skriver pa datorna som ar till utlaning har.
Allt har gatt bra och vi har handlat klanningar till Ella och Lea. Leksaksaffaren i Souht Mall var stangd. Det ar manga afarer som stangt igen. Ha de gott!
Mamma-Mormor