onsdag 13 maj 2009

Raderar ...

Jag har påbörjat flera inlägg men jag får ju aldrig tummen ur att skriva klart så nu satte jag mig och radera det. Suck ....

Ja, halva veckan har gått och vad har jag gjort. Dagarn rullar på som bara den. Idag har jag grejat lite hemma när lilleman var på dagis och sen har vi varit ute och lekt på eftermiddagen. Systeryster var så snäll och förbarmade sig över mig och barnen så att vi fick "mellis" hos henne. Gott, gott -TACK!

Min "darling" är och spelar golf men förhoppningsvis kommer han hem snart. Idag har han tydligen varit med i en tävling - helt oplanerat! Ha, ha ... mitt golfproffs ... eller inte. Vad vet jag om golf - ingenting!!

Imorgon bär det av till Uddevalla. Jag ska visa upp MyKidoos sortiment på ett öppethus. Ska bli superkul! Hoppas att det går bra.

Nä, nu är det dags att hoppa i bingen. Go'natt!

Inga kommentarer: