onsdag 20 maj 2009

Off we go!

Idag bär det iväg till Orust. Det ska bli så skönt att få komma till svärföräldrarna ett par dagar. Ja ... och det är faktiskt sant ... hi, hi ...!

Det ska förberedas för att sjösätta båten. Där är väl inte jag så delaktigt men är gärna med och tittar på när mannen arbetar. ;-)

Lilleman längtar. I morse sa han till mig "Mamma, idag ska jag åka till farmor och farfar. Först ska jag gå på dagis, sen ska jag vila och äta och SEN ska jag åka. Jag LÄNGTAR efter farfar" Så gulligt - det kom direkt från hjärtat. Jag tror allt farfar längtar med.

Lilla E har haft lite feber i natt. Tror det kan bero på sprutan (vaccination) hon fick igår. Hon har aldrig reagerat tidigare men den här gången blev hon lite påverkad.

Har jag tur kanske jag hinner ta en sväng till Göksäter och kanske en sväng till Torp i Uddevalla. Jag har lovat lilleman att vi ska åka till BR Leksaker för han har fått ett presentkort och ska få välja nästan vad han vill.

Då får jag väl ta tag i packningen då ... ellerHär är lilleman för två år sedan när han hjälpte till att gräva för växthuset på landet. Så liten han är här!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkomna,det skall bli roligt att träffa er igen.
Kramar från Orust

Anonym sa...

Hälsa familjen på Orust.
Ha nu en trevlig helg.
Krama barnen fån Mormor

Jejje ♥ sa...

De hälsar tillbaka och barnen med!
Kram,kram