fredag 22 maj 2009

Regn ...

Idag är det regn och då har jag fått med mig familjen att åka till Uddevalla ... igen. Hi, hi ...

Jag såg ett tält igår som vi tänkte kolla in lite närmare idag. Nu är vi i tälttagen. Ska på tältsemester med goda vänner i sommar och då behöver vi inhandla lite smått och gott.

Farfar ska få lite paus idag ... han och farmor skall ut och spela golf. Lilleman har tvingat farfar att leka nu på morgonen innan golfen.

Ha, ha ... farfar kommer att sova länge när vi åkt härifrån. Lilleman håller igång honom.

Dags att gå!

2 kommentarer:

Systeryster sa...

Ni verkar ha det så gott! Och du verkade må super idag, du sken som solen självt :-)

Många kramar Sarah

Jejje ♥ sa...

Tack - vad gullig du är. Ja, jag mår bara fint. Såå härligt att njuta av de fina vårdagarna i solen. Det kan verkligen inte bli bättre. Nu längtar jag till värmen och sommaren. Du såg ut att må bra du med - kul att ses - det blir så sällan! Må gott! Kram, kram tebax