måndag 25 maj 2009

Måndag

Då var det måndag igen. Som jag sagt tidigare - helgen går alldeles för fort.

Idag var det dagisdax som vanligt. Lillman var ganska trött i morse. Det är nog sviterna från lördagens kalasande med fästmön i sjöboden. Hi, hi ... Lilla E var dock pigg som vanligt.

Ikväll skulle jag egentligen haft ett MyKidooparty men tyvärr blev det så många av gästerna som hoppade av så vi ställde in det. Trist - jag hade sett fram emot en liten visning men vi hoppas på bättre lycka nästa gång.
Istället hann vi greja i trädgården. Jag har rensat ogräs i rabatterna och den store starke mannen har grävt bort jord, gräs och annat skräp och lagt marksten på vår uteplats som vi förlängt något. Fint, fint ...

Imorgon bitti ska jag passa lilla kusinvitamin en stund när mamman är på möte. Då blir det till att åka med de stora kusinerna på den dagliga dagisavlämnigsturen. ;-)

Inga kommentarer: