lördag 9 maj 2009

Dop

Imorgon är det dags för lilla kusin vitamin att döpas.

Jag har precis slagit in presenten och gjort ett litet kort till den lilla dockan. Doppresenten är sååå fin - tycker jag själv i alla fall. Hoppas att den blir lika omtyckt av mottagaren. Jag vill givetvis inte lägga ut bild innan dopet varit - man vet aldrig hur ofta syster yster tittar in här och då får hon ju en förhandstitt.

Idag har vi haft besök. I förmiddags kom en gammal barndomsvän på besök tillsammans med sin familj. Det var så längesedan vi sågs. Det är alltid lika kul!!

På kvällen grillade vi tillsammans med goda vänner. Massor av god mat, ett glas rött vin eller kanske två eller tre ... hi, hi ... samt lite goda men illaluktande ostar på det. Gott, gott ...

Nä, nu är det dags att hoppa i säng så att jag är en pigg och fräsch fadder imorgon. Hmmm ... det ständiga problemet - vad ska jag ha på mig? Suck ...

Go'natt!

Inga kommentarer: