onsdag 10 september 2008

Doppresenter

Lilla skruttan fick så himla mycket fina presenter när hon döptes. Här kommer en liten bild med en del presenter. Det är en sparbössa, två halssmycken, en personlig sagobok, en speldosa, ett matset, ett födelsedagståg med mera. Så gulligt - mycket rosa blev det. Hi, hi ...Halsbandet med "Lilla Syster" kommer från Vilda Victoria och det fick hon av sina faddrar och kusiner. Så gulligt.


Lilleman har varit på dagis idag och ikväll skall han på "Bamsegympa". Nu har han blivit stor och skall nu gå i gruppen där inte föräldrarna är med. Jag får väl sitta i omklädningsrummet och vänta på lillprinsen.
När Bamsegympan är färdig hade jag tänkt att träna. De har börjat med en aerobicklass i gympasalen och den tänkte jag prova på. Jag känner att jag behöver röra på mig lite grann.


Ja annars händer här inte så mycket idag. Regnigt och trist ute. Usch ... det känns att vi går mot höst.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj...vilka så söta dop-presenter !
Hon kommer säkert att glädjas mycket åt dem när hon blir större.
och ett så otroligt gulligt halsband.
Här är det också regnigt och trist, och har varit så i flera dagar nu. Riktigt depparväder...
Men vi får hoppas att solen kommer fram snart igen och att det blir en fin höst.
Ha det så gott.
Kram

Anonym sa...

Hej!
ÄR INNE O TITTAR LITE,
SÅ FINA DOPPRESENTER LILL-SNUTTAN FICK.JA IDAG ÄR DET LÄSAREVÄDER
MEN SKÖNT ATT KURA.
KRAM TILL ER
Gudrun

Jejje ♥ sa...

Ja visst är de söta. Ja, halsbandet är supergulligt.
Ha en riktigt go helg!
Kram till er!