tisdag 2 september 2008

Jobbet

Idag har jag varit en sväng på jobbet och hälsat på. Lilltjejen var med mig med och hon skötte sig strålande.
Det är roligt att titta in och hälsa på sina kollegor. Eventuellt skall jag hjälpa till med lite jobb redan nu och det kan jag eventuellt göra hemifrån. Jag tycker det känns kul för då håller jag mig ajour med vad som händer på företaget.

Nu ska jag iväg och handla lite samt reklamera två barnkläder som jag köpte i fredags. Hittade en superfin overallt till skruttan men på den har en applikation börjat släppa i sömmen. Till prinsen hittade jag en superfräck skjorta men den saknar knapphål. Pust .... alltid är det nåt. Det är bara att gå tillbaka till affären och lämna tillbaka eller byta.

Idag har jag också bokat in en tjejträff lite längre fram i september. Det ska bli sååå mysigt. Om man inte bokar direkt blir det aldrig av. Ibland är det så svårt att finna tid att träffa vänner för det är alltid något med sjuka barn etc. Kul med något att se fram emot.

1 kommentar:

Husbilen Credo sa...

Tack för senast. Kul Du gillade presenten. Vi hörs ha de!