fredag 12 september 2008

Nya hallmöbler

Jag skulle vilja ha ny bänk i hallen som man kan sitta på. Idag har vi bara två typ "träbackar" som vi fyller med mössor, vantar, halsdukar med mera, med mera. Vi betsade dem i valnöt för vi har ett skoställ samt hatthylla i valnöt men jag vill hellre ha vitt. Älskar vitt och har det nästan överallt - så varför inte byta till vitt även i hallen? De är helt OK nu med men jag är sugen på något nytt.

Hittade en på EM Möbler som jag tycker är fin.

Jag hittade även en smart lösning för korgar som man har på väggen. Den kanske skulle passa i vår hall som är lite "konstig".

Vad tycks?

(Bilder: EM Möbler)

1 kommentar:

Husbilen Credo sa...

Passar den där Ni har de andra backarna så slå till - denna var ju snygg och ser sittvänlig ut.
det andra som hänger på väggen är ingen snygg lösning. Ha de - pussa lilleman och skruttan från mormor Kram kram...