torsdag 4 september 2008

Premiärträning

Japp, då har jag tränat mitt första spinningpass efter en lååång vila. Har inte suttit på en spinningcykel på tre år. Såå skönt men svettigt. De gamla instruktörstakterna sitter i. Vad är det man säger "har du väl lärt dig cykla en gång ..."
I ett rabatthäfte fick vi två veckors gratis träning på Sportlife och det måste jag ju utnyttja innan det går ut.

Jag hoppas att jag hinner gå på lite klasser under de här två veckorna. Det är underbart att få gå iväg och träna och rensa tankarna. Dagen hemma har varit smått kaotisk. Lilla E har haft så ont i magen. Hon har inte gjort "det stora" på flera dagar så inte undra på att hon skriker. Det hade jag med gjort. Imorgon ska vi till BVC och väga och mäta. Spännande att se vad hon väger nu på fyra månaderskontrollen.

Efter BVC blir det antingen öppna förskolan eller utflykt med mormor. Vi får se vad vi väljer och om jag kan gå .... hi, hi ... lite träningsvärk kan jag nog vänta mig.

Inga kommentarer: