lördag 13 september 2008

Färganalys

Idag har jag varit på första delen av färganalysen.

Första steget var att ta fram min färg på hår, hud och ögon eftersom själva paletten baseras på detta. Det betyder att jag får inte bara reda på om jag är vår, vinter, sommar eller höst utan de visar även hur jag ser ut "inom" årstiden. Jag kan exempelvis vara en "sommar" men ha inslag av "vinter".
Det var riktigt spännande. Hon hade väldigt svårt att säga direkt vad jag var (vilket hon brukar kunna göra) utan jag måste vänta på svaret från Tyskland.
Mina färger skickas nämligen nu till Tyskland där min personliga palett tas fram. Jag har alltid trott att jag är en "vinter" men nu när vi tittade kan jag även vara en sommar. Spännande!
Hur som helst blev de "kalla" färgerna bäst på mig.

Nu får jag vänta i cirka två månader tills nästa besök. Då skall min färgpalett ha anlänt och jag ska få en vardagsmake-up.

Kul, kul! Resultatet kommer längre fram.

Inga kommentarer: