söndag 14 september 2008

Liseberg

I lördagskväll tog vi en sväng till Liseberg.
Det var hur mysigt som helst men det kändes att hösten var här. Det var ingen värme direkt. Tur att vi hade varma kläder på oss. Lilleman var så nöjd. Det märks att han är ett år äldre för han vågade åka mycket mer denna gången en förra året.

Det blev Kaninresan, Ponny Expressen, Farfars bilar, Miniradiobilarna, Flyplanstur och Cykelturer. Det var perfekt att åka på kvällskvisten när de flesta barnfamiljer börjar dra sig hemåt. Det var nästan ingen kö alls till åkattraktionerna! Kanon. Efter cirka två timmar var vi alla nöjda, förutom lilla skruttan. Hon hade tröttnat för länge sen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Liseberg har jag aldrig varit på, men kan tänka mig att det är fint och det finns massor av roligt att göra.
Här i Stockholm har vi Gröna Lund, som säkert inte är lika stort, men det finns en hel del kul att göra, och jag brukade gå dit ofta med min dotter när hon växte upp.
Och oj, vad kul vi hade...
Kan tänka mig mig ni hade en mysig och rolig dag med Lilleman.
Ha en fin fortsatt kväll.
Kram

Jejje ♥ sa...

Gröna Lund är ju kul det med. Det var många år sedan jag var där nu men jag tycker att det är väldigt mysigt där. Lite mindre än Liseberg dock men det räcker gott ändå!
Önskar dig en fin kväll med! :-)