fredag 26 september 2008

Usch ...

... idag är ingen bra dag.

Jag börjar känna mig dålig. Har ont i halsen och kroppen - det är säkert en förkylning på G. Lilla skruttan är lös i magen. Jag byter blöjor titt som tätt och nu är hon alldeles röd. Tror det är tänder på väg för hon biter, dreglar o är lite "vit" i underkäken där de första bissarna brukar komma. Stackars liten!

För övrigt har vi varit på Tolsereds 4H-gård idag med kompisen. Himla mysigt. Barnen fick klappa kalvarna, titta på kaniner, marsvin, minigrisar, ankor och hästar. Jag vet inte vad de tyckte vad roligast, titta på djuren eller leka på berget? Att leka på berget och springa upp och ner för en trappa verkade vara höjdpunkten. Efter besöket på 4H-gården begav vi oss iväg till det "Gyllene M:et" för en kulinarisk lunch. Hi, hi ... barnen var åtminstonde glada för hamburgare och "nuggets".

Lilleman somnade som en stock på vägen hem. Han sov i nästan 2 timmar i bilen. Tur var väl det för lilla Skruttan har hållt mig sysselsatt i form av att jag ska bära henne.

Inga kommentarer: