söndag 28 september 2008

Sjuk, sjuk, sjuk ...

Jag har varit sjuk hela helgen så det har inte blivit mycket gjort.

Min käre man begav sig iväg till Malmö med kompisen för att roa sig. Själv tog jag med mig barnen och åkte hem till mor och far för att dels få lite hjälp och dels sällskap. Jag vet dock inte om jag själv var till så mycket sällskap för jag sov mest. Har haft feber, ont i halsen och till råga på allt magont.

Det är tur man har snälla föräldrar som hjälper till när det är som jobbigast. Fy - jag hade aldrig orkat ta hand om hem och barn när jag var sjuk. Fast det är klart - hade jag inte haft något annat val så hade det ju funkat det med.

Mamma och pappa - TUSEN TACK för hjäpen!

Nu ska jag strax krypa till kojs och försöka kurera mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad trist att du varit sjuk hela helgen.
Det går jobbiga förkylningar just nu, och tyvärr har också influensan börjat också.
Inte roligt....
Skönt att du har dina föräldrar som hjälper till.
Krya på dig.

Husbilen Credo sa...

God morgon!
Det är bara att bjuda igen hi, hi, ....
Tack själv det är mysigt att få rå om de små godingarna.
Tack för kommentaren hos mig.

Jejje ♥ sa...

Tack för omtanken.
Det börjar bli bättre men det är riktigt tråkigt att vara sjuk.
Usch - influensa vill vi inte ha. Nu börjar höstens förkylningar och dyl.
Jag hoppas att vi håller oss pigga och krya!
Ha en go dag! /Jejje